Ushtrime të thjeshta por efektive të hollimit të barkut në këmbë – ulje dhe përkulje tradicionale.

  • Qëndroni drejt, këmbët së bashku, duart në bel. Duke mbajtur shpinën dhe shpatullat sa më të drejta, uluni pa ngritur thembrat nga dyshemeja. Sa më i ulët të jetë mbledhja, aq më shumë tendosen muskujt e barkut gjatë zgjatjes. Nëse keni vështirësi, mund ta bëni këtë ushtrim ndërsa mbani dorën, për shembull, në pjesën e pasme të një karrigeje.
  • Qëndroni drejt, këmbët në gjerësinë e shpatullave larg, duart në bel ose pas kokës. Thith – përkulem përpara, nxjerr – drejtoj, thith – përkulem mbrapa, nxjerr – drejtoj.
  • Qëndroni drejt, këmbët në gjerësinë e shpatullave larg, ngrini krahët lart. Thith (në kurriz të 1-2-3) – një kthesë elastike përpara me gishtat që prekin këmbët ose dyshemenë. Në llogarinë 4 (frymëmarrja) – merrni pozicionin fillestar.
  • Qëndroni drejt, këmbët në gjerësinë e shpatullave, duart mbi bel. Shtrëngoni muskujt e barkut në mënyrë të vendosur, pastaj (pa mbajtur frymën) relaksoni muskujt. Ushtrimi përsëritet 10-15 herë.
Radari.al