Duke futur sa me shume fruta dhe perime ne dietën tone arrini te zëvendësoni ushqime te tjera te cilat kane me shume kalori.

Përveç se humbisni peshe ne këtë mënyrë ka dhe një efekt te tjetër pozitiv për trupin tone fal vitaminave dhe kripërave natyrale.

Mbase është thjesht zakon ajo qe vendosim ne pjate, për dembelizëm apo thjeshte sepse jemi gjithmonë me nxitim.

– Sallata: Ne vend qe te përdorni sallatën e zakonshme, fusni spinaqin dhe lakrën te prere shume holle, shtoni përbërësit e tjerë edhe do te shtohet edhe ndjenja e urisë.

2- Te reduktoni niseshtenë: Ne vend te patateve zgjidhni perime te tjera për shoqërim, domate, karote, patëllxhan ne pjekur ne grill.

3- Dessert: Preferoni një sallate frutash te thata ne vend te ëmbëlsirave me sheqer apo kremra, ose fruta me kos edhe ky do te ishte një zëvendësim i mire, mund te përdorni luleshtrydhe, rrush, pjeshke, ananas etj.

4- Eksperimentoni: Provoni diçka te re. Shkoni ne supermarket dhe përpiquni te gjeni gjethe vegjetale ekzotike, mbase do te zbuloni shije qe do ti preferoni me shume.

5- Ne restorant: Zgjidhni pjata me perime qe ne shtëpi mbase nuk keni mundësi ti përgatitni për arsye kohe apo për mungese prakticiteti.

6- Pure si alternativ: Keni provuar purenë me lulelakër apo kunguj? Zëvendësoni gjysmën e patateve me një perime tjetër do te reduktoni shume kalori.

7- Vakte me perime: Përgatitni karota krudo, selino, kastravecë dhe përdorini si zemër kur keni uri, ju bëjnë mire dhe mund te hani sa te doni.

8- Festa: Përgatitni një sallate me fruta pylli ne festen tjetër qe do te organizoni ne shtëpinë tuaj apo te një mikeje. Shtoni edhe disa fruta ekzotike për ta bere edhe me te shijshme.

9- Mëngjesi: Shtoni fruta dhe perime ne mëngjesin tuaj. Mjafton një sallate me spinaq apo kunguj dhe një lëng frutash i freskët.

10- Salca me perime: Përdorni perime ose fruta për te bere salca dhe për te shoqëruar mishin pasi ta keni gatuar ne grill.

Radari.al