Dhe edicioni i garave të Lotusit të fundit me një motor me djegie të brendshme mundësohet nga motori 3.5 litërsh V6 i Toyota i vendosur në qendër.

Lotus zbuloi modelin e ri Emira në korrik, dhe edicioni prodhues i dy vendësh, për të cilin kompania britanike e veturave tha se ishte modeli i tyre i fundit që drejtonte një motor me djegie të brendshme pas pjesës së pasme të sediljes, fsheh motorin 3.5-litërsh të Toyota V6, i cili po zhvilluar me ndihmën e një kompresori mekanik 405 kuaj/fuqi.

Paralelisht me zhvillimin e versionit të destinuar për përdorim në rrugët publike në Lotus, në bashkëpunim me kompaninë RML Group, ata gjithashtu përgatitën një derivat garash, dhe rezultati fshihet pas emrit Emir GT4.

Dhe edicioni i garave të Emira mundësohet nga motori i lartpërmendur Toyota, fuqia e të cilit 405 kuaj fuqi është 1,260 kilogramë, dhe një kuti ingranazhi me shpejtësi 6 shpejtësi xTrac është përgjegjëse për transmetimin e fuqisë në boshtin e pasmë të ndihmuar nga një bllok mekanik diferencial.

Interesante, rrotat 20 inç që zbukurojnë versionin e rrugës i kanë lënë vendin rrotave 18 inç me goma Pirelli me përmasa 265 / 645×18 (para) dhe 305 / 640×18 (mbrapa), dhe pas rrotave janë frenat Alcon dhe pezullimi me shumë rregullim me amortizues Öhlins.

Rezervuari mban 96 litra karburant, dhe një kafaz sigurie është instaluar në kabinën e zhveshur në mënyrë adekuate. Shfaqja e informacionit të Motec, rripi i sigurimit me gjashtë pika dhe sistemi i shuarjes së zjarrit janë ndër elementët e domosdoshëm që janë instaluar në veturat e garave, dhe të gjitha së bashku përputhen me rregulloret e FIA-s.

Hethel ende nuk ka zbuluar se sa shumë skuadra private të interesuara do të duhet të lënë mënjanë për Emir GT4, por tha se një numër i kufizuar kopjesh nga viti i ardhshëm do të jenë gati për “aksion” në kampionate të ndryshme GT. 

Radari.al